View Single Post
Old 09-12-2023, 09:57   #7903
Jaymoss
Just a Geek
 
Join Date: Jul 2015
Posts: 3,623
Jaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appeal
Jaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appeal
Re: Moans and Pet Hates - Part 8

Quote:
Originally Posted by Tinky View Post
Well turns out they are only going to refund £2.50 postage, it cost me £16.85. I know ridiculous, but it was a neighbour who took it down to the Post Office for me.
I know this is off no help now but you can arrange pick ups for quite large parcels for cheap online. I know Evri is rubbish and I would not recommend them but for £17 you can send something quite massive Parcel Monkey for example quote for various services and a UK to UK 3KG Parcel rangers from as little as £7. Evri collected is £8.39

Parcel Force do a 10KG 50cm x50cm x50cm parcel collected for £12
__________________
Is your muffin buttered? Would you like me to assign someone to butter your muffin?
Jaymoss is offline   Reply With Quote